Rågisar

En lugn stund vid datorn nu, innan lille Leon ska upp. Jag har hunnit med en hel del idag. Plockat, dammsugit, bakat, lunchat.. Idag blev det rågbullar, och de blev superfina och framförallt goooda! :) Imorgon får det bli ngt annat :)

Blev självklart inringd, så jag kommer att spendera hela kvällen, 16-21, på jobbet. Dessutom ska jag jobba 7-16 imorgon, så ngn sen kväll blir det inte idag. Och ingen sovmorgon imorgon. Buhuu! ;) MEN sen e' jag ju helt leeeeeedig hela lördagkvällen. Då e' det värt det! :)

Inatt blev Malin och Max föräldrar till lilla Milea! Stort grattis igen till er fina tös! Nu längtar man ännu mer efter Mini ju! :) Hoppas dessa veckor går fort!

Nähä, dax att dra vidare. Har lite att göra innan det e' dax att gå och jobba :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0