Snabbis

En snabbis i sovrummet..hehe. Menar naturligtvis ett litet snabbt inlägg, som visar att jag lever, att jag e' hemma, pigg och kry, fortfarande med en Mini i magen ;)

Hade en bra em/kväll igår. Vi drog in till staden en sväng. Jag och Elida rusade snabbt in på Lindex, och norpade åt oss de bebisplagg som jag spanat in. Massa rea hade de, men jag hade varken ork eller tid till att kika runt. Sen blev det djuraffären, och några nya fiskar fick följa med hem. Sist tog vi Maxi, så nu e' det lite lagom välfyllt i kyl och frys och skåp. 

Idag blir det väldans trevligt. Magda och barnen kommer hit runt lunch. De ska köpa med sig semlor, och jag bjuder på lunch. Skinksallad och ris blir det, så inget avancerat. Men jag säger som UnderbaraClara, att lunchen får gääärna va' kall! :)

Ska ta en sväng med dammsugaren, och tvinga barnen att städa sina rum. Kommer jag bara ur morgonrocken oxå, så e' jag klar och redo för besök :)

Ha en bra dag! :)


Kommentarer:
Postat av: Hellyh

Åhh, nu funkar det att kommentera! :) Måste ha varit nån bugg. Vilka söta bebiskläder! :)

2012-02-21 @ 21:45:18
URL: http://standbyhellyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0