Snöigt värre

Snöig morgon. Man ser knappt ut genom fönsterna. Barnen va' glada iaf. Huvudsaken :) Lite jobbigt va' det att behöva pulsa i snön igårkväll bara, när jag jobbade. Nackdelen med hemtjänsten ;) Men jag tog mig igenom kvällen, och kom hem oskadd :)

Drog ut de små med pulkorna igår. Vi tog en sväng till affären. Va' helt slut när vi kom hem igen..haha. Två pulkor och två barn blir en del vikt att släpa runt på. Spec på vår oplogade gata, som såklart plogades en timme senare ;) Det va' minus 11 grader, så det bet lite i kinderna. Men jag svettades mest. När vi nästan va' hemma igen så sa Holly "Jag fryser om mina små fötter!", så inte ville hon gå ut mera sen :)

Idag e' det äntligen fredag. Om jag inte blir inringd så blir det fredagsmys med hela familjen. Underbart! Det kan vi behöva <3

Idag ska Elida ha med sig en kompis hem igen, så vi får väl c om jag kan baka ngt som vi kan fika på. Men först lite styr nu på fm. As always :)

 

Mina små <3

 

 

Baksidan idag :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0