Sportlov!

Måndag idag, och alltså första dagen på sportlovet. Johan jobbar, naturligtvis, men vi andra e' lediga och njuter för fullt. Hälge (kissen) väckte mig redan innan 06 imorse, men sen somnade jag om till strax innan 08. Mera lagom :) Åt frukost i lugn och ro, innan jag väckte barnen. Har diskat och dammsugit, och ska strax sätta en deg på jäsning. Vet ni, vi har inte köpt ngt bröd alls på typ 2 veckor. Jag har bakat ALLT. Mkt billigare, och definitivt GODARE! :)

Idag ska maken försöka komma hem lite tidigare, sen ska vi in till staden en sväng. Maxi, såklart, men jag och Elida tänkte slinka inom Lindex oxå. Har hittat jättesöta bebiskläder på nätet, så vill kolla om de finns. Annars blir det väl inget spec vi ska göra idag. Jag vill helst bara va' hemma :)


Småttingarna i snygga tröjor från molo. Love it! <3


Kommentarer:
Postat av: Hellyh

Så himla söta barn du har! I finaste Molo dessutom! :D

2012-02-21 @ 21:46:08
URL: http://standbyhellyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0