Vecka 36!

Söndag fm, och jag tar en liten paus mellan varven :) Jag vaknade flera ggr tidigt imorse, men tvingade mig själv att somna om. Det e' djävulskt när man till sist måste tvinga sig ur sängen, och försöker trippa ner till toan, utan att pinka på sig. Ett under e' det verkligen att jag inte pinkat ner mig än ;) Jag och maken åt frukost ihop, sen väckte jag alla barnen, och han körde iväg för att jobba. Trist, men man e' ju van.

Barnen fick frukost, och nu leker de allihop på olika håll. Elida på sitt rum, Elliot spelar i hallen uppe, Holly tittar på film och Leon saboterar allt som kommer i hans väg ;) Nyss åkte Fifi-huset i golvet, så mamman fick rycka in.

Det snöar massor ute. Vi som tänkte gå upp till affären, men vi avvaktar och ser om det avtar. Måste köpa bakplåtspapper, så jag kan baka nya bullar. Och mjölk. Och mjöl.

Inatt hade jag en sån verklig dröm. Jag drömde att förlossningen startade, och när jag vaknade så va' jag osäker på om det verkligen hade hänt..haha! Men när jag kände buffar mot blåsan så fattade jag att Mini fortfarande e' på plats ;) Några veckor till iaf :) Gick in i vecka 36 igår. My god! I slutet av denna veckan räknas bebisen som fullgången!

Nu ska jag fortsätta här hemma. Dammsuga och vika tvätt. De stora barnen vill ut och åka pulka, så får väl c till så de klär på sig ordentligt ;) Ha en bra dag! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0