2012

Ett nytt år har börjat. Nya utmaningar och upplevelser väntar runt hörnet. 2011 va' ett bra år, men detta året kommer nog bli ännu bättre.

Nyårsafton blev ganska så lugn. Jag jobbade till 14.30, sen hem och byta om osv, och därefter drog vi in till stan. Vi fikade hos svärföräldrarna, och kollade sen på fyrverkerierna kl.17. Efter det åkte vi hem. Körde förbi Krokstorp, och hämtade Leons nya säng. Han har sovit i den inatt. Det gick hur bra som helst. Min stora pojk! :)

När de små hade lagt sig så kollade jag och älskling på film i källaren. De stora barnen tittade på julkalendern. På tolvslaget gick Johan och de stora barnen ut, men jag stannade inne. Gillar fyrverkerier lika mkt som vår ena katt gör ;) Efter fyrverkerierna gick de stora barnen och lade sig, men vi kollade färdigt på filmen. Brides Maids såg vi. Vilken värdelös film! Kom i säng skitsent! Va' så trött imorse, så det blir en seg dag idag :)

Johan jobbar en sväng, och vi andra latar oss. Ska ta tag i disken och plocka undan lite bara.

Gutt nytt år på er, alla vänner!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0