Aj!

Onsdagmorgon, men inte piggare för det..haha. Vill nog inte vänja mig vid att gå upp kl.07 på morgonen, utan längtar istället efter helg och sovmorgon ;) Fick upp de stora barnen, och vi åt frukost ihop. Nu e' de i skolan och maken jobbar. De små har nyss ätit frukost och leker, så jag passar på att sitta här en stund. Sen väntar dammsugning, diskning och tvättvikning. Yaaay! ;)

Har haft en stickande, skärande känsla lååångt ner idag. Ni som varit gravida kanske vet vad jag menar. Som om ngn borrar ner sitt lilla huvud, så långt det bara går. Det gör inte ont, men det e' obehagligt när det liksom bara "hugger" till, utan förvarning. Fick faktiskt sätta mig ner ett tag förut, tills den lilla därinne slutat med sina trix ;) Nu e' det fullt ös istället, med sparkar osv. Man kan nästan c att det e' ett litet knä eller en liten armbåge, som fladdrar över magen. Lilla älskling!

Idag händer det inget spec. Jag jobbade igårkväll, och det gick bra. En massa snö har vi fått, så det va' lite jobbigt att pulsa i snön dit och hem ;) Får nog sätta fart här hemma nu, för kl.12 ska Elliot hämtas hem. Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0