Dag 15 – Mina drömmar

Vad drömmer jag om..? Självklart drömmer jag, som de flesta av er, om pengar och rikedom. Tänk att vinna en stor summa pengar, så man inte behöver va' beroende av att jobba ett visst antal timmar varje vecka/månad. Kunna jobba när man vill, för att man gillar sitt jobb, och för att komma ut och träffa folk. Att inte behöva planera inför varenda större sak man vill köpa. Slippa bli deppig när en oförutseende avgift dimper ner. Slippa vända på kronorna och istället ha kul med sina nära och kära.

Men mest av allt drömmer jag om min familj, mina barn. Det viktigaste för mig e' att alla får va' friska och glada. Att vi får va' tillsammans. Att inget eller ingen någonsin ska kunna skilja oss åt. Det viktigaste här i världen e' inte pengar, inte rikedom, inte den senaste mobiltelefonen eller bilen, inte kändisskap. Det viktigaste e' kärleken vi har för varandra. Så länge vi har den, då kommer vi oxå att komma jävligt långt.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0