Dag 17 – Mitt favoritminne

Det finns många minnen som jag vårdar ömt i mitt hjärta. Tillfällen i livet som jag aldrig någonsin kommer att glömma. Tex när jag och Johan träffades första gången, den dagen vi gifte oss och de dagarna då vi välkomnade våra barn till oss. Av dessa stunder e' det svårt att välja. De betyder alla så mkt för mig. Men våra barns födelser e' ju såklart ngt alldeles spec. Efter en lååång väntan fick vi äntligen träffa den lilla människa som legat och grott i min mage. Efter spänning och smärta fick jag c in i era ögon. Mötas av den där vattniga, nya blicken. Åhh, jag skulle kunna göra om det tusen ggr till! <3

Elida <3

Elliot <3

Holly <3

Leon <3

 


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0