Dag 19 – Detta ångrar jag

Det sägs att man inte ska ångra vad man gjort för val här i livet. Man kan inte gå runt och ångra saker som faktiskt har gjort oss alla till dem vi e'. Ändå kan jag inte låta bli att ångra att jag släppt in vissa personer i mitt liv. Personer som jag redan förut raderat, men gett en ny chans. Alla e' ju värda en ny chans, eller..?? Nä, om det e' ngt jag ångrar så e' det väl att jag har varit för blåögd, för snäll. Jag vill tro gott om alla. Men de senaste åren har jag ändrat på mig. Jag släpper inte längre in vem som helst. Skalet runt mig har hårdnat. Men, jag ångrar inte ngt. Om jag hade tagit bort en enda händelse, ett enda misstag, då kanske jag inte hade suttit där jag e' idag. Snart 5-barnsmamma, i mitt egna hus <3

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0