Egentid

Torsdag idag, och alltså snart helg. Yaaay! :) Har varit sååå trött dessa morgnar. Inte van vid att gå upp så tidigt längre..hihi. Idag gick jag upp kl.07, väckte de stora barnen, sen åt vi mysfrukost ihop. Hann med en stund i soffan oxå. Skalade morötter (till fruktburkarna), flätade hår, borstade tänder osv. Nu e' de i skolan, och jag sitter här och börjar piggna till. De små sover sött.

Ska alldeles strax gå ner i tvättstugan och hänga lite, samt slänga in två nya maskiner. Den där evighetstvätten ;) Men först ska jag sitta här och slappa och bara surfa runt. Detta e' min egentid på dygnet. Inga barn hemma/vakna, ingen man hemma.. Det räcker gott och väl för mig :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0