Finally!!

Äntligen! Fredag idag! Sista tidiga morgonen för denna veckan! Yaaaaaaaay! Jag har verkligen varit trött och seg den här veckan. Det kvittar om jag kommit i säng i bra tid, morgonen efter har ändå varit slitsam. Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, utan ngt jäkla alarm som stör! :)

Älskling väckte mig 06.45, då han skulle köra iväg. Sista dagen i Kalmar för honom denna gången. Skönt! Jag väckte de stora barnen strax efter kl.07, och sen åt vi frukost ihop. Mös ner oss i soffan en stund efteråt, och nu e' de i skolan. Idag får vi fikabesök ca kl.13, så jag får väl dra över med dammsugaren och fortsätta med min tvätt strax. Ska bara lata mig lite till ;)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0