Goooooodmorgon!

Godmorgon! Ny vecka, nya äventyr. Inte för att det händer ngt spec här idag. Jag va' sååå trött imorse! Gick upp strax innan kl.07, väckte de stora barnen, och sen pillade vi i oss lite frukost. Termometern visade på minus 13 grader, drygt! Det va' extra gott att dricka sitt heta te då. Skönt att slippa ge sig ut i kylan! Jag e' slö idag, så har inte fått gjort ngt än. Har en massa tvätt, men tvättstugan e' ju så kall! :/

Igår va' vi i Kalmar heeeeeela dagen. Modehuset, Bauhaus, Citygross, Ikea och Rusta hann vi med att besöka. Det blev mest en massa kläder åt barnen. Elliot har verkligen växt supermkt, så för hans del va' det nästan panik! Blev dock besviken över babyavdelningen på Lindex, HM och nameit. Det fanns verkligen INGET roligt där alls! Hade för mig att Lindex inne i stan hade fina och färgglada kläder. Nåja, jag hinner nog med en sväng in till stan innan det e' dax för Mini att komma till oss.

Nu hör jag lille Leon, så får gå. Skriver kanske mer sen. Tjing!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0