Hemma

Home again. Kvällen gick superfort. Det e' skönt att komma iväg några timmar. 16-21 turerna gillar jag starkt! :) Jag får en möjlighet att komma hemifrån, samtidigt som Johan får ensamtid med barnen. Superviktigt! Känns sjukt att jag bara ska jobba några veckor till. Eller avlägset iaf. Mår väldigt bra, så tanken e' att jag ska jobba februari ut. Det blir väl bebis runt den 10:e mars, om allt går enligt planerna.

Fick en helskön kommentar på jobbet ikväll. Va' och hjälpte en farbror, och när allt va' klart så satte vi oss vid hans tv en stund, och småpratade lite. Efter ett tag säger han: "Har du ngn tv hemma..?" Hihi! Inte så självklart på deras tid liksom :) En tant utbrast ikväll: "Ska det bli en flicka..?" Haha, ja du, vi får väl c. Det får tiden utvisa :)

Kl.21 hoppade jag på cykeln och drog hemåt. Väl hemma tog jag och vovven oss en liten promenix. Man får passa på när det inte e' halt. Sen blev det en kopp hett te. Nu har älskling två franskbröd i ugnen, som ska ut när som helst. Det får bli en nybakad skiva innan sängen, eller två ;)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0