Lovely

Idag vaknade jag helt pigg. Vaknade först till när älskling gick upp, men slumrade om en liten stund. Så skönt att vakna utan ngn som helst stress! Nu har jag ätit frukost och läst lite. Underbar start på dagen! :)

Idag blir det en lustig dag. Runt kl.13 kommer min pappa + hans sambo hit. Kl.14.30 ska jag va' hos bm. Johan jobbar ju, men pappa ska skjutsa mig in, så får vi c om maken e' i närheten och kan följa med. Kl.16 börjar jag jobba. Hade jag vetat att pappa skulle komma just denna dagen så hade jag inte lagt in att jag kunde jobba. Men men, så blir det ibland. Jag kör så det ryker nu dessa sista veckorna. Lika bra det :)

Nu tänkte jag fixa tvätten, innan barnen ska upp. Lille Leon får nog sova i bilen idag, så det gör inget om han sover lite längre nu på fm. Blir svårt att hinna med hans middagslur annars.

Tjing!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0