My god!

Nu e' jag helt slut! Inte nog med att Mini trycker åt alla håll och kanter inne i magen, (jag kan inte sitta, utan ska helst stå heeela tiden) de stora barnen har varit i luven på varandra ända sen de kom hem från skolan. "Mamma, han rev mig!" "Mamma, hon nöp mig!" "Mamma, hon gjorde en grimas åt mig!" Vid sådana här tillfällen önskar man att man va' två hemma, så att inte bara den ena av oss fick dra hela lasset. Nu har det dock lugnat ner sig, men jag fick gå ner i tvättstugan och röja lite. Känner att mitt tålamod inte e' vad det brukar vara :) Men efter att ha hängt upp lite tvätt och slängt in mera smutstvätt i maskinerna, sopat golvet där nere och skurat toan, e' jag på bättre humör. De stora och lillsessan ritar massa teckningar, så nu hoppas vi på att de e' sams resten av dagen. Iaf helst tills deras pappa kommer hem ;)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0