Seg

Godmorgon! Fy så trött jag e' idag! Kom i säng i skaplig tid igår, men blev väckt strax efter kl.05, av en liten kisse som ville ut. Va' såklart tvungen att gå upp och kissa samtidigt, eftersom en liten Mini boxar på min stackars blåsa. Väl i säng igen somnade jag om direkt, och sen orkade jag inte gå upp förrän klockan va' nästan halv 8. Oooops! :) Det blev ngt stressigt, men barnen kom upp, åt frukost, borstade tänder osv. Det har regnat inatt, så nästan all snön e' väck nu. Jäkla hattande det här.

Idag blir det lugnt. Jag ska inte jobba ngt de närmsta dagarna, för älskling e' i Kalmar ons-fre. Ja, bara dagtid alltså, men det e' ju 10 mils resväg. Han håller i nån utbildning för övrig personal. Hoppas det e' kul :) Jag tänkte plocka lite, innan de små ska upp, men e' så seg. Det får bli ett ryck strax.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0