Sista dagen

Ny vecka, och alltså den sista lediga dagen detta jullov. Det känns lite konstigt. Vi har ju latat oss och struntat i tider hela lovet. Idag gick jag upp strax efter kl.08. Åt frukost, värmde bullar i ugnen och SEN väckte jag barnen kl.09. De va' så trötta, stackarna ;)

Hela fm gick åt till att plocka undan, dammsuga, pyssla, bädda sängar, samla ihop tvätt.. Nu e' klockan nästan 12, och det e' alltså dax att börja med lunchen. Ugnsstekt falukorv blir det idag, efter Elliots önskemål :) Efter maten ska lille Leon i säng, och då ska jag passa på att ta ett tag i tvättstugan med. Det verkar inte bli ngt jobb idag, så jag tänker njuta av en ledig kväll med familjen <3


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0