Stressigt :)

Oj, vilken morgon det blev. Jag vaknade av alarmet strax efter kl.06. Alldeles för tidigt, så jag somnade om efter att Johan snoozat. Problemet va' bara att han stängde av det, och inte snoozade. Alltså ringde inte alarmet igen, utan vi vaknade halv 8! Ooops! Jag rusade upp, väckte barnen, slängde fram frukost, packade gympapåsar och fruktburkar, borstade hår och tänder, och kl.08 va' det dax att gå till skolan. Phu! Sen satte jag mig med en kopp te, läste lite i min bok och bara kopplade av. Kan behövas :)

Idag händer det inget spec. Jag har inget jobb inplanerat så jag tänker lulla runt här hemma och plocka och ha mig. Ska strax väcka mina små och ge dem frukost, fylla på pellets och dammsuga. Otroligt spännande va'..? ;) Vardagliga saker som bara måste göras.

Igår hade vi en mysig kväll. Barnen åt mos och köttbullar, och medans jag nattade dem så fixade älskling sin supergoda kinagryta. Jag åt sen fyra portioner..hihi. Har tom lagt lite i en burk som jag tänkte stoppa i mig till lunch. Gott! :) Vi mös ner oss i sängen relativit tidigt, och kollade på tv. Så det va' ett perfekt avslut på en perfekt dag.

Nu ska jag läsa lite bloggar, innan jag ska gå upp till mina små <3

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0