Trött

Godmorgon! Har precis ätit frukost med mina små, och ska strax dra fram dammsugaren. E' sååå trött! De senaste dagarna har jag varit sjukt trött, varje dag. Jag har somnat i soffan framför Bolibompa, men ändå somnat som en stock i sängen på kvällen. Hade visst järntabletter kvar sen förra graviditeten, så tog en igårkväll. Värdet låg dock bra sist, men det e' värt ett försök. Jag mår inte så bra av dem bara, mår illa och så, så tänker bara ta en varannan dag.

Vad händer idag då..? Johan jobbar och vi andra ska inte göra ngt spec. Städa, tvätta osv. Inget ovanligt med andra ord :)

Igårkväll fick vi ner spjälsängen till vårt sovrum, igen ;) Packade även upp liggdelen till vagnen. Alltså till briovagnen, som Leon hade förut. När vi köpte den så fick man både liggdel och sittdel till, så liggdelen har alltså legat oöppnad i snart ett år. Jättefin! Röd och svart :)  Nu längtar man massor! Gick in i vecka 30 i lördags, så det närmar sig med stormsteg. Eftersom det antagligen blir en planerad igångsättning även denna gång, så e' det ca 9 veckor kvar tills vi får träffa Mini. Det har gått sjukt fort! På torsdag e' det dax för bm-besök, sen väntar nästa UL runt hörnet bara. Snacka om att man e' nyfiken på att ta reda på vem som gömmer sig inne i magen. MEN jag ska INTE! :)

Nu ska jag sätta fart här! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0