Tröttis

Trött idag! Älskling snoozade säkert väckarklockan 10 ggr..haha! Men men, onsdag idag, och alltså snart fredag och helg igen. Det går undan :)

Hade en mysig kväll igår. Duschade mina små, och sen nattade vi alla barn. Kollade lite Masterchef på tv:n och åt popcorn, innan vi bäddade ner oss i sängen och såg ett avsnitt av Kniven mot strupen. Sen läste jag tills ögonlocken inte längre ville samarbeta med mig, och sov sen gott hela natten. Härligt!

Idag blir en bra dag. Jag börjar med en latmorgon, som vanligt. Kl.09 ska jag väcka mina små, fixa frukost, dammsuga, diska, hänga lite tvätt.. ja, det vanliga helt enkelt. Kl.12 slutar Ellioten, så då ska vi hämta honom och en kompis i skolan. Efter det kommer Magda hit med sin lilla tjej, och kl.13.15 slutar våra stora tjejer och joinar oss. Fullt hus minsann :) Emellan varven ska jag hinna baka ngt oxå. Tur att man e' kvinna ;)

Nähä, dax för den dagliga dosen av bloggar och skvaller. Hörs senare! :)

Minis vagn <3


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0