UL igår, vecka 33 idag! <3

Tjo, huset dammsugit och röjt och barnen sitter lugna i soffan. So far. Bäst att passa på att skriva här en liten snabbis nu ;)

Va' hos bm igår. Det va' dax för UL igen. Wiiie! Det va' sååå mysigt att få c lilla Mini igen. Vilken liten skönhet! <3 Den lilla bökade runt i magen under hela UL:et, och det va' svårt att få ngn bra bild på ansiktet. Nu e' Mini så stor ju, och huvudet e' ganska långt ner. När bm försökte få en bra profilbild på huvudet så vände sig Mini, som i protest..tihi. Allt såg jättebra ut, och könet e' fortfarande en hemlis :) Redan när jag lade mig på britsen sa jag åt vår bm att vi INTE ville veta könet, vilket jag förstås har tjatat om flera ggr tidigare ;) "Även om du skulle råka c det, så får du inte låtsas om ngt!", beordrade jag. Hade hon liksom sagt "Hoppsan, nu råkade jag visst c!", då hade jag direkt trott på en pojk, för man brukar inte RÅKA c att det e' en tjej ;) Ska det va' hemligt så ska det! :)

Stick i fingret blev det med, och värdena ligger bra. Blodtrycket ligger oxå kanon. Sf-måttet minns jag inte, och glömde få med mig nya papper hem. Ooops! Men hjärtljuden låg iaf på 140 :) Nu ska jag inte dit igen förrän den 23:e februari. Tokigt att få vänta i så många veckor! BF e' ju liksom den 16:e mars, och med en planerad igångsättning så borde det bli ca den 10:e istället. Ska dock till läkaren den 6:e februari, men då träffar jag inte min bm.

Går in i vecka 33 idag. Galet! Om typ 6 veckor e' Mini här! Nästa vecka tänkte jag köpa de allra första kläderna, som den lilla ska ha på sig vid hemfärden. Åhh, mys! <3

Efter bm-besöket igår gjorde vi Maxi. Jag, Johan och småttingarna trängdes med alla pensionärer. Kul! Skönt att ha fyllt alla skåp iaf. Tänkte först bara handla litegrann, men lika bra att passa på när man ändå e' i stan :)

Nu ska jag fortsätta här hemma. Snart dax för lunch ju! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0