Vecka 31

Dålig update, jag vet. Det blir så när man jobbar en massa. Denna veckan har jag varit bokad 5 av 7 dagar. Idag skulle jag egentligen ha jobbat 3 timmar, över middagen, men det ändrades rättså fort. Istället blev det att jag först jobbade 7-13 och sen 18-21. Viss skillnad ;) De timmar jag va' hemma mitt på dagen gick fort. Jag sov en stund (hihi) och vi åt. Hann typ inte mera. Kvällen va' skitstressig, och jag va' helt slut när jag kom hem igen. Kom hem till nybakad sockerkaka och glass. Love you Johan! <3 Nu ska jag lata mig tills imorgonkväll, då jag går på igen :)

Bm-besöket i torsdags gick jättebra. Lilla hjärtat slog 132 slag/minut och sf-måttet låg på 28. Helt normalt magmått denna gången, tydligen. Ändå skiljer det bara nån enstaka cm från mina andra graviditeter. Mkt märkligt. Nåja, vi får väl c hur stor eller liten Mini e' när h*n kommer ut. Och ut kommer vår lilla att komma, ganska så snart. Gick in i vecka 31 idag, så snart e' det dax! <3

Bjuder på en ny magbild, dagen till ära. Skriver kanske mera imorgon :)


Älskade lilla Mini därinne <3


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0