Vecka 34!

Hej å hå! Härliga lördag! Efter att ha jobbat kvällen igår så va' jag astrött när jag kom hem. Somnade ganska så tidigt, iaf för att va' en fredagkväll :) Vaknade redan kl.08 idag, men låg och drog mig till 08.30 ungefär. Åt sen frukost i lugn och ro. Sippade på mitt heta te. Underbar morgon! Kl.09 väckte jag mina små, och de stora barnen kom ner precis innan. Barnen fick frukost och maken körde iväg för att jobba.

Sen dammsög jag nedervåningen, plockade och diskade. Skönt när det e' gjort! Vi klädde på oss och traskade sen iväg till pulkabacken. Där träffade vi Magda, Milo och deras ungar. Det blev dock inte så lång stund där, då Holly började gnälla om att hon frös och ville hem. De stora tjejerna stannade kvar ett tag, sen kom de hit och lekte. Jag lagade lunch åt oss allihop, och sen nattade jag lille Leon.

Nu sitter jag här och bara slappar. Kl.16 börjar jag jobba, så man får ju passa på. Om denna kvällen blir lika spännande som föregående så gäller det att va' utvilad ;)

Vecka 34 idag, btw! Shit va' tiden rullar på! Snart får vi träffa vår lilla älskling! <3


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0