Söndagsmys

Söndagsmorgon, och det ser ut att bli en härlig sådan! Solen skiner och det e' helt knäpptyst i mitt hus. Jag sitter och njuter av en kopp te och äter några mackor. Min lilla egna stund på dygnet :)

Igår va' det fullt ös. Vi drog in till staden, hela familjen. Elida skulle på bowlingkalas, så efter lite shopping lämnade vi henne. Sen körde vi hem till svärföräldrarna. Johan och svärfar körde till cheapy och handlade lite mdf-skivor, sen sågade de dessa.

När Elida hade hämtats igen så åkte jag och Johan och Valje (såklart!!) till Maxi. Johan hittade inte sin plånbok när vi skulle iväg, och han har mitt icakort i den, alltså kunde vi inte självscanna. Fy fan, aldrig mer! Jag blev sååå stressad av att behöva packa upp allt på bandet, samtidigt som man har folk efter sig i kön. Usch! Johan skulle ha snus, och eftersom jag betalade så fick ju oxå jag visa leg. Det e' 18-årsgräns på tobak, och jag fyller 32. Det tar jag som en komplimang :)

När vi äntligen kom hem igen så va' klockan sju! De små somnade såklart i bilen, och vaknade inte ens när Johan lyfte ur dem :) När de kommit i säng mös jag ner mig i soffan med Valje. De stora kollade på en film i Elliots säng, och jag hittade en bra film på tv. Faktiskt! Brukar annars bara va' skit, trots att vi har jättemånga kanaler. "Perfect catch" tror jag att den hette, med Drew Barrymore i en av huvudrollerna.

Kom i säng sent, och orkade läsa ungefär en halv sida i min bok, innan jag somnade. Trött som tusan..haha!

Idag blir det lugnt. Vi har inga planer, utan ska bara va' hemma.




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0