Vaccination

Sista skoldagen idag. Imorgon e' det avslutning. Elida börjar trean efter sommaren, och Elliot börjar ettan. Galet! Imorgon tar även älskade syster studenten, så vi ska såklart fira henne oxå. Fullt upp, med andra ord :)

Igår va' vi på BVC med lilla Valje. Han väger inte riktigt 7 kilo än, men snart så ;) Det va' dax för 3-månaders vaccinationen oxå. Usch! Han blev ganska ledsen, och det blev ju inte bättre av att han skulle ha en till spruta i nästa lår då :( Men när allt va' klart så tog det inte lång tid innan han va' sig själv igen, och skrattade och jollrade åt oss :)

Vi gick in till bm innan vi åkte hem. Hon hade fått kortet på V som jag skickat, och tyckte att det va' jättefint :) Jag fick en tid till efterkontroll och cellprov, så nu har jag det att c fram emot ;)

Igårkväll va' inte Valje riktigt sig själv. Lite gnällig, och ammade mer än vanligt. Inatt har han sovit, om än oroligt. Gnällt lite i sömnen, och jag har såklart vaknat till då. Han har säkert ont i sina små ben :( Lilla plutten! <3

Nähä, det fick bli en snabbis här, för nu ska jag väcka barn, fixa frukost och sen dammsuga. Och baka! Får lite fikabesök idag, och det ska bli väldans trevligt! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0