Våran dag

Idag e' det våran bröllopsdag. Våran 10-åriga bröllopsdag tom! Jag minns det som om det va' igår. Hur vi stod innanför kyrkportarna, klockorna ringde, fjärilarna spelade amerikansk fotboll i magen.. Du höll min hand och jag kramade den tebax. Förväntansfulla, nervösa. Så öppnades dörrarna, musiken började spela, vi gick in. My god! Vi har gått igenom sååå himla mkt tillsammans. Det har inte bara varit rosenrött och skimrande. Efter över 16 år ihop har vi haft både med och motgångar. Vi har både gråtit och skrattat ihop. Vi har saknat varandra och gnatat på varandra. Jag kan bli sååå trött på dig när du inte diskar, och när jag hittar dina strumpor under sängen. Du blir less när jag bara shoppar barnkläder ;) Men i slutändan e' det alltid vi. Du e' min, jag e' din. Vi hör ihop. Jag älskar dig för alltid! <3


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0