Kallt

Godmorgon! Sitter här och slöar lite, insvept i morgonrocken. Life is good :) De stora barnen e' i skolan, de små sover än. Ja, förutom Mini i magen då, som hållt ett jäkla hallå hela morgonen ;) Redan kl.04 blev jag väckt av en envist knuffandes och buffandes bebis. Låt min blåsa va' ifreeeeeeeed! Fick snällt gå upp och kissa, och passade då samtidigt på att slänga ut kissen. Annars hade han väl väckt mig en timme senare.

Det e' kallt idag. Minus 8 visade termometern när vi gick upp vid 7. Hoppas att solen värmer på under dagen.

Hihi, verkar som att många trodde att vi skulle åka in idag. Statistiken hade iaf skjutit iväg. Men jag e' hemma, och Johan jobbar, så vi väntar än ;)

Idag blir det lugnt. Det händer inget spec. Lite plock och städ som vanligt bara. Elida ska med en kompis hem efter skolan. De övar som tusan inför skolans melodifestival nästa vecka. Ska bli himla kul att c deras verk sen :)

Nu ska jag läsa lite bloggar, innan de små ska upp :)

Kommentarer:
Postat av: diana

Snart är d dags..jag tror en liten tittar ut i helgen=)!

2012-03-06 @ 08:56:29
URL: http://dianaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0