Mätt

Såå, då va' lillkillen mätt och belåten, och sover sött i vagnen. Jag hade hoppats på sol och värme idag, så vi kunde inviga syskonvagnen, men icke. Det e' grått och trist och inte så varmt. Bättre än igår dock, då det blåste isstorm, och snöade. Det sägs att det ska bli finfint väder resten av veckan iaf, vilket passar kanoners, då det e' studiedag torsdag och fredag :)

Vad händer idag då..? Ja, Johan lär väl inte komma hem på lääänge. Nu e' han i Kalmar, och ska kanske på mobilfel på Öland. Blir ingen handling idag med andra ord. Iofs hade han nog inte pallat dra till Maxi med 5 barn, när han gick upp mitt i natten ;) Jag ska strax börja med lunchen, men vad det blir e' en bra fråga. Kokt korv och mos tror jag. När Leon sover så ska jag fixa med tvätten. Så sysslolös kan man inte kalla mig direkt :)

Jag e' sjukt sugen på choklad! Redan igårkväll började det. M.Å.S.T.E H.A!! Åt tom en halv påse Ahlgrens bilar, för att dämpa sötsuget ngt. Det funkade dock inte så bra, för jag e' fortfarande sugen!

På torsdag kommer BVC-sköterskan hit på hembesök, btw. Ska bli kul att c hur mkt Valje väger då. Han vaknar bara en gång på natten, och e' väldigt nöjd och lugn dagtid, så nog går han upp bra :)

 


Min småkillar <3


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0