Sista gången!

Godkväll! Smiter in här en snabbis, när jag ändå e' på väg mot sängen ;) Gillar inte att blogga från mobilen, alltså brukar det bara bli en gång om dagen. Fm e' mina, som ni vet ;) Nu sover dock alla barn och maken e' i duschen, så man får passa på..hehe.

Va' hos bm idag, och det gick bra. Blodtrycket va' ngt högre, men undertrycket va' iaf inte högre. Skönt det! Har dock haft huvudvärk i några dagar nu, så bm kollade urinen. Det visade inget, tack och lov! Har man haft havandeskapsförgiftning förut, som jag hade då jag väntade Elida, så finns det i bakhuvudet. Men men, nu e' det snart "över". Kommer inte va' gravid så särskilt länge till. Känns galet att ens tänka tanken!

SF-måttet låg nu på 33, och har alltså ökat 1 cm sen sist. Ingen stor ökning, men bm va' glad för det lilla. Hon tror på "mkt barn" i magen, samtidigt som hon tycker att magen e' liten. Haha! Vi får väl c. Jag skulle tippa på att Mini väger runt 2900. Blir det mer blir jag förvånad ;) Lilla hjärtat slog 126 slag/min, och huvudet e' fixerat. Även detta får vi väl c om det stämmer. Leon va' nämligen fixerad redan i vecka 36 typ, men väl inne på förlossningen va' han ruckbar. Tror ju mer på de som jobbar på förlossningen än på min bm.

Lille Leon va' med mig och lyssnade på lillhjärtat. Tänk att han snart ska bli storebror. Sjukt! Bm tog fram några bilar, som han fick leka med på golvet. Han satt så fint och körde med dem "Tuuut tuuut!". Då säger helt plötsligt min bm "Ja, sådär skulle aldrig en flicka bete sig. Det måste va' medfött" Eh, what..?? Så en tjej leker inte med bilar..?? Och säger inte tuuut tuuut..?? My god! Jag blev helt paff! Då borde ju alla mina barn va' pojkar, för de lekte jämt med bilar som små. Och med dockor. Vi har alltid erbjudit "allt". Hollys stora favvis e' ju Mc Queen!

Fick ingen ny tid, utan nu e' det förlossningen nästa. Antingen på bestämt datum, eller om Mini får bråttom ut. Men det får vi c ;)

Nu blir det sängen för mig. Trött idag. Nattinatt!

Kommentarer:
Postat av: Hellyh

Hihihi, lilla magen. <3 Mitt SF med L var 33 cm i v.31 och 40 cm i v.34. Jag var GIGANTISK! ;)



Spännande nu & se när Mini behagar att kika ut! :D

2012-03-07 @ 22:06:51
URL: http://standbyhellyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0