Solig lördag

Ljuvliga helg! Började med frukost i lugn och ro, innan jag väckte barnen. Johan jobbar, naturligtvis. Solen lockade och drog, så efter lite städ och en dusch traskade vi mot skolgården, för att möta upp Magda och barnen. Vi hade en mysig "stund", och tom fika hanns med. Leon va' dock skitsur när vi va' tvungna att gå hem. Det va' ju sååå kul att snubbla runt i sanden, gräva, gunga osv :)

När vi kom hem igen, efter typ 2 timmar, åt vi äggmackor och drack varm o'boy. Så himla gott! Nu sover lille Leon sött, och de andra tre myser i soffan under en filt. Jag tänkte mysa ner mig där oxå strax :)

Ikväll blir det mellomys, igen. Elida röstar på Timoteij och Elliot hejar på Youngblood. Min favorit e' Dynazty :)

Har inget mera att skriva om, så avrundar här. Men nu vet ni att jag e' hemma, än iaf ;)


Mina pojkar <3


Kommentarer:
Postat av: Hellyh

Ser riktigt vårigt ut på bilden. :)

2012-03-04 @ 11:42:56
URL: http://standbyhellyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0