Tidigt

Godmorgon! Vaknade redan kl.03 inatt, och fick gå upp och kissa. Snark! Sen sov jag som en stock, ända tills Johan puttade mig ur sängen (typ iaf ;) strax efter kl.07. Ut med vovven, upp med barnen, fixa frukost osv. Barnen fick åka med Johan idag, vilket uppskattades :)

Hade en bra dag igår. Solen sken, och det va' härligt ute när vi va' iväg och hämtade Elliot i skolan. Hade det inte blåst så hade det varit ännu varmare. När Elida hade slutat skolan så gjorde jag chokladpudding, som vi mumsade på. Så enkelt och gott :)

Johan kom hem sent igår, inte förrän efter kl.18. Då hade vi andra redan ätit. Längtar efter att få ha honom hemma lite <3 När alla barnen nattats fikade vi lite nybakade bullar, som jag bakat. Igen :) När vi sen skulle gå och lägga oss kom han med ett paket. "Du vet väl att jag älskar dig..?", sa han. Hmm, det kändes som en kokbok, för tungt för att va' en chokladkartong.. Istället va' det en surfplatta. Haha, han e' galen. Har inte hunnit kika på den så mkt än, men Elida spelade vid frukostbordet. "Jag vill oxå ha en sån!" Får c hur mkt jag får ha den ifred ;) Tack älskling! <3

Idag blir det lugnt. Jag ska dona lite här hemma, vika min satans (ursäkta ;) tvätt, kanske byta gardiner i köket.. Det e' lugnt i magen, men det känns fortfarande som att jag gått ner i spagat. Lär väl kännas så tills det e' "klart" :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0