Tjo

Oj, bloggtorka här visst ;) Brukar bli så på helgerna, att massa annat ska hinnas med och njutas av, när hela familjen e' hemma tillsammans. Men nu blev det visst mer än i helgen..hehe.

Hade en mkt bra helg. Trots att Johan hade jour hela förra veckan, så blev han bara utringd en enda gång. Och det va' inte på helgen ens :) I lördags åkte vi in en sväng till staden. Valje behövde en jacka, och jag ville spana in Lindex och KappAhls nya lokaler. Mkt fint, men MKT folk! Fick stå i kö i typ 20 min när vi skulle betala. Köpte lite smått och gott till Valje, och lite till sessorna. Hittade dock inte jackan jag hade spanat in, så den fick jag beställa på nätet istället.

Igår hade vi först besök av Magda, och sen hennes tjejer oxå. Vi åt lunch och sen fika. Mkt mysigt med sällskap! :) Johan kom hem sent, så jag och barnen fick ha Bolibompamys själva. Idag ska han dock komma hem i tid, hoppas jag, så att jag och Valje kan gå på Tupperwareparty ;)

Har inte gjort så mkt idag. Donat och fixat lite på fm, sen hämtade vi Elliot på skolan, innan vi gick hem och lunchade. Köttebullemackor och varm o'boy bjöds det på idag :) Sen pep Elliot iväg till en kompis, och Elida har vi inte sett sen imorse, för hon skulle med en kompis hem.

Jag lade Leon strax efter kl.13. Trots att han varit vaken sen typ kvart över 8 imorse vill han inte sova. Igår sov han dock middag, och ville knappt vakna när jag drog upp honom. Varannandagsunge eller..?? ;)

Bäst jag går nu, så jag hinner fixa lite med tvätten innan bebisen vaknar och vill ha mat. Man fastnar ju lätt här annars ;)

 

Barnvagnsskylten <3


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0