Lite tid

Har blivit dålig på att blogga. Tiden räcker inte riktigt till, och sen så händer det inte så jättemkt att skriva om heller. Dagarna ser ungefär likadana ut :)

I lördags fick vi dock en ny familjemedlem, en liten hundvalp som Elida har döpt till Poppis. Äntligen har hon fått sin efterlängtade hund! Som hon har tjatat och längtat. Han e' 8 veckor gammal, och e' blandning mellan tibetansk spaniel och tibetansk terrier. Ska bli intressant att c hur han kommer c ut som vuxen ;) Laban har accepterat honom, och det e' skönt. Men han e' sjukt liten, så man får c upp med var man sätter fötterna ;)

 


Igår va' det jätteskönt väder ute. Drygt 20 grader på em. Ser ut att bli lika fint idag :) Det regnade lite igårkväll, så det va' tur att Johan hann klippa halva gräsmattan innan det började. På kvällen gick jag och Laban till skogen. Det luktade sommarregn och jag plockade lite blommor. Åhh, va' jag älskar skogen! <3

 

Idag blir det lugnt. Ska dammsuga och vika lite tvätt, sen ringa prästen kl.09. Hoppas att vi kan ha Valjes dop det datum vi vill. Det e' så svårt att få ihop en bra helg när alla kan ju :/ Elida ska ha med sig en kompis hem idag, så det blir fullt hus här hemma. Det brukar dock va' lugnare ju fler som e' här ;)

 

Nä, nu får jag sätta fart, om jag ska hinna med allt :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0