Måndag.. eh.. onsdag!

Skumma morgon. Trots att det e' onsdag så känns det som måndag. Dessa fyra lediga dagar gick fort. För fort! Nu e' allt som vanligt igen. Gubben jobbar och de stora barnen e' i skolan. Jag ska dammsuga, sen ska vi gå en sväng till skogen. Elliot ska hämtas kl.12, så man har lite att tänka på :)

Igår hade vi besök på vår altan, den inglasade. En liten fågel hade tagit sig in. Jag öppnade upp fönsterna på ena sidan, och efter ett tag hittade den ut igen :)




Om drygt 2 veckor fyller Leon år. TVÅ år! Sjukt att tiden går så fort. Han va' ju bebis nyss, men nu e' han verkligen stora killen. Frågan nu e' vad vi ska köpa åt honom. Vi har ju allt. Eller ja, inte allt, men mkt. Ska man liksom köpa ännu en bil eller ännu en docka eller ännu ett legoset..? Känns lite onödigt, även om man såklart vill ge honom ngt alldeles eget. Vi funderar på en trehjuling. En med handtag bak, så kan han kanske "cykla" på den när vi ska till affären osv. Orkar jag "köra" både en sådan och en vanlig vagn samtidigt..? Det finns sådana cyklar som man kan låsa hjulen på, så isf kan han inte svänga iväg iaf :) Tips emottages gärna! :)





Allt e' som vanligt här hemma. Bebis sover, äter, bajsar och ler. Han ler i stort sett hela sin vakna tid, när ngn pratar med honom. Han har blivit sjukt stor och medveten på bara några veckor. Definitivt ingen nyföding här längre! På nätterna sover han 6 timmar, men vissa nätter har han sovit 7 och tom 8 timmar. Så jag kan inte gnälla :)












Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0