Sorry

Ooops! Det har gått en vecka sen jag bloggade sist. En vecka!! Alltså, det e' väl bevis om nå't på att jag har fullt upp om dagarna..?! Jag sitter nästan aldrig vid datorn längre, utan facebookar med telefonen, läser bloggar genom den osv. Men det e' ngt visst med att blogga vid datorn. Det blir inte samma feeling med telefonen. NU sitter jag vid burken iaf :)

Dagen körde igång vid 7. Ut med hundar, väcka barn, fixa frukost, ordna fruktburkar.. Till frukost åt vi ljuvligt gott tunnbröd, som älskling bakade igårkväll. Yum!

I helgen fixade vi en massa här hemma. Johan tog hem grävmaskinen från jobbet, och grävde upp lite där poolen ska stå i söndags. Det e' så ojämnt överallt. Sen fick vi plocka sten i ett par timmar, vilket resulterade i att jag brände rygg och axlar. På kvällen åkte vi och badade. Jag badade dock bara fötterna ;)

I måndags va' jag på utvecklingssamtal med min stora tjej. Sååå stolt man blir av att höra om allt gott fröken hade att säga om henne. Hon har verkligen utvecklats enormt sen förra samtalet. Härligt! Min duktiga tjej! <3

Igår va' Johan på Ikea, med inköpslista från mig ;) Han jobbade där nere igår, så man får ju passa på ;) Hem kom han med nytt köksbord, förvaringslådor, tvättkorgar och ett litet bord + två stolar till Leon. Jag rensade nämligen i Leons rum igår, tömde hans skötbord (som vi iofs bara har som byrå nu) och hängde in alla kläder i hans garderob istället (snedgarderob, där vi förvarar allt mellan himmel och jord). Han blev såååå glad över sitt bord! Holly hämtade massa "mat" från sitt rum, och dukade upp åt honom. Sen satt de och hade det riktigt roligt ihop. Ett tag efter han hade lagt sig gick jag upp för att stoppa om honom, då hade han plockat med sig all maten, och hade det bredvid kudden. Snutten! <3

Idag händer det inget spec. Jag tvättar vidare, och e' enormt glad över mina nya tvättkorgar! Normalt..? Haha! Nu måste jag rusa vidare i tillvaron, för strax ska Leon upp, och blir det fullt ös! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0