Lonely

Ännu en ny vecka. Det går så himla fort. Igår åkte bästa systern hem, efter att ha varit här sen i lördags. Vi saknar henne massor! Nu känner jag verkligen hur "ensam" jag e'. Missförstå mig inte, jag har ju barnen, men det va' så mysigt att tillbringa dagarna ihop med ngn. Skratta och mysa.

Igår behövde jag inte ens gå utanför dörren. Stina lämnade barnen på dagis och i skolan. Hon hälsade på Elida i skolan till 11, och hämtade sen Holly på dagis innan hon kom hem igen. Mkt uppskattat!

Idag blir det lugnt. Jag ska dammsuga och vika tvätt, innan Holly ska hämtas kl.11. Sen ska vi hämta Elliot och en kompis till honom kl.13. Fullt upp ändå alltså ;P




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0