Oct. 23, 2012

Tisdagmorgon. Det blir lite hopp mellan inläggen. Ibland korta, ibland lite längre. Vad har hänt sen sist då..? Hmm..

I fredags skulle Johan varit ledig, men det blev såklart ändrade planer. Vi skulle åkt till badhuset på fm med de små, men min hals hade inte velat det ändå. Så istället kom Johan hem tidigt, för att sen gå på hockey på kvällen. Elida lekte med en kompis och sov sen över där.

Lördag va' en riktig hemmadag. Vi fixade och donade, sen stack jag och jobbade 17-21. Det va' konsert i kyrkan, och jag följde med två boende dit. Två timmar på en kyrkbänk. Yay ;) När jag kom hem blev det filmmys :)

Söndag jobbade Johan en sväng, sen va' det dans för de stora barnen på em. Elliot hade dock ont i magen, så han fick stanna hemma med mig och V. Johan tog med sig resten och gjorde även Maxi. Två flugor i en smäll :)

Igår va' det ny vecka. Elliot hade lite ont i halsen på morgonen, men gick till skolan iaf. Johan kom hem från jobbet 15.45. Jag jobbade 16-21. Sen drog han iväg på nattjobb.

Klockan halv 2 ringde min mobil. Det va' Johan som hade glömt sin nyckel, och kunde inte komma in. Så jag skyller definitivt på honom nu! När mitt alarm ringde imorse så stängde jag tydligen bara av det. Vaknade kvart i 8!!! Hjälp! Fick ringa dagis och säga att Holly inte kom. Elliot hade haft mera ont i halsen igårkväll, så han fick sovmorgon. Men Elida kom iväg till skolan, efter lite stress..hehe!

Väckte Johan för ett tag sen, och nu har även han kört iväg. Jag ska dammsuga och vika lite tvätt. Ska jobba även ikväll, så lullar väl runt här hemma, plockar och har mig :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0