Fredaaaaaaaaaag!

Äntligen fredag! Hade en skitdag igår, men idag ska det bli bra. Bara för att jag har bestämt mig för det :) Även jag kan ha en dålig dag. Även jag kan sakna ngn. Men nu tar vi nya tag igen!

Denna veckan har jag skolat in Holly på dagis. Mån-ons va' jag och småkillarna med henne 08.30-11. Leon älskade att va' med på dagis! Han lekte med barnen och alla saker. Han e' ju så himla social den ungen :) Valje va' glad och nöjd, och enda gången han blev lite tjurig va' när han va' hungrig. Holly brydde sig inte så mkt om mig :)

Igår lämnade jag för första gången. När vi stod utanför dagis, och väntade på att resten av barnen skulle komma ut, så sa Holly "Kan du gå nu mamma..??". Haha, tack för den ;P Lämnade idag oxå, och det gick lika bra. Vi vinkade, sen va' det inte mer med det. Hon gick rakt in i barngruppen och började leka. Så de som säger att det inte e' bra att ha barnen hemma för länge vet inte va' de snackar om. ALLA barn e' olika. Jag själv gick på dagis ända sen jag va' liten, och har ALDRIG varit social av mig. Snarare tvärtom. Jag va' nästan rädd för folk som barn, och det sitter faktiskt i lite än. Jag gillar att va' ensam ;)

Nu e' vi hemma om, jag och småkillarna. Jag har diskat och bäddat sängar. Ska strax dammsuga. Hinner inte mkt mera, för sen ska vi hämta hem Holly kl.11. Väl hemma igen blir det lunch, sen tar vi helg när de stora barnen slutat skolan. Eller ja, inte jag, för jag jobbar både ikväll och imorgonkväll ;)

Bäst att jag fortsätter här. Hörs! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0