Goddag

Torsdag idag. Dagarna och veckorna springer iväg. Jag hinner inte med, men gör mitt bästa för att klara av så mkt som möjligt på mina vakna timmar. Jag jobbar korta pass, men passen här hemma kan va' både långa och tuffa ;)

Igår va' en sorglig dag. Vi fick veta att Elidas klassföreståndare gått bort. Egentligen va' det väl väntat, för hon har varit dålig länge. I första klass blev hon sjuk, och de fick en vikarie. Denna vikarie stannade sen kvar när den ordinarie fröken kom tebax efter sin behandling, då hon inte jobbade heltid. Vikarien avtackades vid sommaravslutningen, och de skulle bara ha sin riktiga fröken i tvåan.

Men vid skolstarten i tvåan blev fröken sjuk igen. Den gamla vikarien fick då ta över klassen ännu en gång. Vi fick höra att den ordinarie skulle komma tebax i höst och vara utöver, men så blev det ju inte nu. Vila i frid Marianne! Nu behöver du inte kämpa längre!

Elida tände ett ljus för sin fröken igårkväll. När hon blåste ut det sa hon "Godnatt Marianne" ❤



https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/204792/images/2012/pic_505ad1649606ee7772c7613f.jpg" class="image">


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0