Sep. 21, 2012

Äntligen fredag! Som jag har längtat! Iofs ska jag jobba hela helgen, men man slipper ju dra upp ungar och maken ;) Imorgon jobbar jag 7-12. Gutt att gå upp själv, men kommer nog lida liiite när klockan ringer 05.30 ;)

Holly har haft ett litet bakslag på dagis nu. Denna veckan har hon varit ledsen när jag lämnat. Sagt att hon inte vill gå. Men så fort jag har gått så har det vänt, och när jag kommer för att hämta så vill hon inte med hem ;)

Idag behövde jag inte dra med mig småkillarna till dagis vid lämningen, så Valje sover sött än. Riktigt lyxigt :)

Nu ska jag diska och plocka lite. Skönt att ha det städat när man sticker till jobbet ikväll :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0