Jobb

Torsdag redan! Veckorna springer iväg. Dagarna går i ett!

Igår hade jag en heldag med barnen, förutom att några va' i skolan och på dagis några timmar. Johan va' först på möte i Karlskrona, sen kom han bara hem och vände, innan det va' dax för möte här i K-dala på kvällen. Alltså blev det två avsnitt av Vampire Diaries när han väl kom hem igen, eftersom vi inte hade träffats på HELA dagen!

Idag lämnade Johan Holly på dagis, så lilla Valje sover än. Jag och Leon slappar i soffan framför Mc Queen. Ikväll ska jag jobba. Imorgon jobbar jag en heldag och på lördag en tuff delad tur med endast tre timmar ledigt mitt på dagen. Nästan hoppas på att inte bli bokad på söndag ;P Denna veckan tar jag endast ut en föräldrapenningsdag :)

Nu lite candy crush innan lilla V vaknar ;)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0