Natt

Då va' denna lördag över. Tog först en lång sovmorgon. Gick inte upp förrän 09.30. Skönt! Sen åkte Johan iväg på en utryckning. Jag städade lite, och Holly fick hit en kompis. Andra kompisen som varit här och lekt själv nu. Det gick finfint. Mkt skratt och bus. Superfina och goa tjejer! :)

Innan jag gick till jobbet så grillade vi. Det va' jättevarmt i solen! Sen jobbade jag 16-21. Hem och mysa lite med de stora barnen, och nu har vi vuxna just sett ett avsnitt till av Vampire Diaries. Sjukt bra! Precis vår typ av serie! Älskar snygga vampyrer! Ingen slår dock Spike ;P

Nu väntar sängen. Imorgon blir det en lat söndag. Fixa lite här hemma sen jobbar jag kvällen igen. Skola och dagis väntar på måndag, efter ett härligt påsklov. Natti!




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0