Ny dag

Tisdag idag. Påsklovet e' över. Varför försvinner lediga dagar så fort..? ;P

I söndags och igår jobbade jag kvällen. Hemtjänsten i söndags och Nygläntan igår. Det va' lite skillnad om man säger så ;) Ikväll ska jag va' i hemtjänsten, och imorgon e' jag ledig som alltid på onsdagar. På torsdag väntar en kvällstur på Nygläntan igen. Så ja, denna veckan ska nog oxå gå att fylla :)

Igår hade vi besök av Magda och Elina på fm. Mkt mysigt och välbehövligt! De hade köpt med sig glass, grädde, bananer, chokladsås och maränger. Svårt att gissa vad vi mumsade i oss..? ;P Fy så gott det va'! Tack vännen!

Nu tänkte jag plocka undan och dammsuga lite. Behövs alltid ;P

Ha en bra dag! :)




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0