Feb. 06, 2013

Onsdagmorgon. Vi kom i säng tidigt igår (för att va' vi), ändå va' det drygt att gå upp imorse. Tjugo över sju tvingade jag mig själv upp..haha! Har haft Valje hos oss hela natten. Han vaknade och va' ledsen vid ett, så då hämtade jag honom. Sen sov vi tätt intill varandra. Gos!

Idag blir det full rulle. Iaf i em. Holly ska till både logopeden och öron. Öron för att utesluta att hon hör dåligt. Och hittar de ngt "fel" så e' det ju bra att veta :) Sen ska Elida träna bowling. Första gången med eget klot :)

De stora e' i skolan och de små sover. Valje sover ju i vår säng, så jag vågar inte gå ner i tvättstugan. Sitter här i soffan och spanar in mot sovrummet. Får ta tvätten när han sover middag sen :)

Vill verkligen ha mini rodinis gula jacka till Holly, men den e' slut överallt på nätet. Går bara att hitta i pyttestorlekar. Enda chansen e' i en fysisk butik, men närmsta som säljer mr ligger i Linköping. Fan! Varför köpte jag inte den direkt..? Att jag aldrig lär mig att man INTE ska vela!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0