Fredag!!

Idag e' det äntligen fredag! Det betyder att man kan va' uppe länge ikväll, med gott samvete, och dessutom strunta i att ställa ngt alarm imorgonbitti. Yay! :)

Holly e' på dagis just nu, Leon och jag slappar i soffan och Valje sover. Hoppas han vaknar snart så jag slipper väcka honom. När vi har hämtat Holly ska vi gå och handla toapapper. Det e' nästintill slut. Bra ;P

Ikväll blir det förhoppningsvis fredagsmys med hela familjen. Johan har ju jour, så jag kan inte jobba, men vi hoppas att han inte blir utringd!

Ha en fin fredag! :)









Kommentarer:
Postat av: Madde

Fredag var det ja. Känns som om alla mina dagar är likadana när man går hemma och är arbetslös. Tur barnen har koll på feedagsmyset iallafall. När barnen nattats så väntas här film....

Trevlig helg på er

2013-02-01 @ 11:54:01
URL: http://kvartettmamman.blogg.se
Postat av: Madde

Fredag var det ja. Känns som om alla mina dagar är likadana när man går hemma och är arbetslös. Tur barnen har koll på feedagsmyset iallafall. När barnen nattats så väntas här film....

Trevlig helg på er

2013-02-01 @ 11:55:18
URL: http://kvartettmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0