Jobba

Lördagsmorgon, och jag e' uppe. Tyvärr. Idag skulle jag haft sovmorgon. Men dum som jag e' hade jag inte skrivit in att jag va' nöjd med min kvällstur 16-21, så bemanningen har bokat in mig 7-13 oxå. Tre timmar med familjen idag. Undrar om de som jobbar på bemanningen hade velat jobba så!

Händer inte ett skit idag. Vi skulle fixa och dona här hemma. Har ju gjort om vårt sovrum. Men jag kommer nog inte orka så mkt på mina lediga timmar. Hem och äta och slappa i soffan blir det, om jag ska orka jobba hela kvällen oxå. Imorgon väntar en vanlig delad tur, 7-10.30 och sen 16-21. Då hinner man lite mer!

Igår va' det sista dagen i skolan för barnen. Nu e' det sportlov. Som jag ska sova varenda morgon! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0