Ny vecka

Tisdag och ny vecka. Hann inte uppdatera bloggen igår då jag bara tvättade och röjde som en tok. Tycker mig dock inte c så mkt resultat än, så det får bli en repris idag.

Helgen va' bra. Johan jobbade lite i lördags, eftersom han hade jour, men annars va' det en oerhört lugn jourvecka.

Igår va' Johan och Elida inne i stan och borrade Elidas bowlingklot. Hon har fått ett eget, alldeles nytt. Det e' jättefint och hon e' så stolt :) Det e' inte lätt att spela med ett låneklot som e' alldeles för stort i hålen. Vet det själv av erfarenhet ;) Man tappar det osv. Ska bli kul att c på träningen imorgon hur det går. Hon e' så duktig med ansatsen nu. Pendlar skitfint! Hon har verkligen utvecklats på den tid hon spelat.

Idag skulle vi egentligen till BVC, men eftersom Holly hostade hela förra natten och fortfarande e' krasslig får vi skjuta fram det. Hoppas på att kunna få en ny tid på fredag, måndag eller nästa onsdag.

Idag händer det inte mkt. Jag ska som sagt fortsätta med min tvätt, och plocka undan det vanliga. Ikväll ska Johan på möte, så jag hoppas att han kommer hem i bra tid, så vi hinner cs lite :)




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0