Fredagkväll

Jaha, då va' det fredag. Istället för att jobba kvällen fick jag va' hemma för vab av en man och ett barn. Johan har varit jättedålig hela dagen. Holly hade feber igårkväll, så hon fick va' hemma från dagis idag. Hon har varit ganska pigg, men myst runt i pyjamas :)

Hinner inte göra så mkt när jag e' "ensam" med alla barnen. Lite vardagsbestyr har det blivit, rastat hundar, handlat.. E' sjukt trött så vill bara sooova! ;P

Hämtade ut mitt paket från digulo idag. Ett par NS jeans och en småfolksbody till lilla V. Kul bara att företaget har skickat bodyn i fel strl. 74 istället för 80. Gaaaah! Har råkat ut för alldeles för mkt missöden på sistone. Elliots molo overall har gått sönder. Sömmen mellan yttertyget och fodret i hela nacken har gått upp. Så det e' ett stort hål rakt ner liksom. Har mailat butiken, så får vi c om jag får reklamera den. Köpte den i november, så det känns inte som normalt slitage.

Köpte en molo kattsuit i en grupp på fb. Ny med lapp för 250kr. När den väl kom hem va' det röda stearinfläckar på. Wtf..??!! Idag skulle jag beställa ett par leggings till Holly från lsf. Lade ett par i strl 110 i kundvagnen, men på orderbekräftelsen stod det 104. Neeej! Mailade företaget, med hjälp av Therese ;) De svarade nästan på en gång att de ändrat min beställning. Tack och lov! :)

Nu blir det bara massa babbel. Bjuder på en bild när vi va' på väg till affären förut idag :) Natti!




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0