Work

Sitter och äter frukost. Idag väntar jobbet först 7-10.30 och sen 16-21. Det ska bli skönt att få gå hem redan efter 3,5 timme. E' så trött idag ;)

Jobbade igårkväll med, sen kom vi i säng sent. Som vanligt. Jag e' värdelös på att gå och lägga mig. Kommer aldrig till skott, utan sitter typ fast i soffan och får tvinga mig själv till slut. Duschade vid tolvslaget, sen ringde klockan 05.30. Yay! ;P

Idag kanske vi ska åka till maxi på mina lediga timmar. Om jag orkar. Hade varit skönt att få lägga sig i sängen och sova en stund med, men känner jag mig själv rätt så blir det inte så iaf ;)

Leon går på sitt ben nu. Så skönt! Va' faktiskt orolig där ett tag! Min lilla grabb ❤

Bäst att jag gör mig iordning nu. Ha en bra dag! :)




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0